Darmowa dostawa od 150 zł (z wyłączeniem przesyłek pobraniowych)
Brak towaru

Tester akumulatora samochodowego TOPDON AB101

Dostępność: Brak towaru
259.00
szt.
Zamówienie telefoniczne: 604-131-645 Wpisz numer

Zadzwonimy do Ciebie
Wysyłka w ciągu: 24 godziny

Tester akumulatorów samochodowych – 12v 24v Topdon AB101

O TESTERZE 12V:
Topdon AB101 wykorzystuje zaawansowaną technologię pomiaru przewodności, działa w samochodach osobowych i lekkich ciężarówkach oraz dokładnie testuje stan akumulatora, w tym napięcie, moc rozruchu, stan naładowania i inne.

CZYTELNE WYNIKI TESTU: Ten tester naładowania akumulatora wyświetla 5 łatwych do zrozumienia wyników testu akumulatora; „Dobra bateria” / „Dobra bateria, trzeba naładować” / „Wymień, cykl życia” / „Wymień, uszkodzony” / „Ładowanie, powtórz”. Możesz poznać pełny status stanu akumulatora dowolnego pojazdu za pomocą jednego prostego testu.

POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU AWARII AKUMULATORA: Narzędzie do testowania złych ogniw obsługuje test rozruchu i ładowania prawie wszystkich typów akumulatorów zwykłego kwasu ołowiowego, płaskiej płytki AGM, płytki spiralnej i akumulatora żelowego w celu dokładnego zdiagnozowania układu rozruchu i ładowania samochodu.

WYSOKIE BEZPIECZEŃSTWO I ŁATWOŚĆ UŻYTKOWANIA: Ten analizator akumulatorów wykorzystuje zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem biegunowości, aby uniknąć uszkodzenia akumulatora samochodowego lub testera, i zapewnia wygodę bezpośredniego testowania niskiego poziomu akumulatorów w pojeździe lub poza pojazdem.

ROZSZERZONE ZASTOSOWANIE: Tester akumulatorów obsługuje angielski, rosyjski, hiszpański, francuski, włoski, niemiecki i standardy systemów akumulatorowych CCA, BCI, CA, MCA, JIS, DIN, IEC, EN, SAE, GB, korzystać może z niego mechanik jak również osoba nie związana z motoryzacją.

 

ArtiBattery TOPDON TD101, wykorzystując zaawansowaną technologię testowania przewodności, ma pomóc mechanikom w znalezieniu problemu w łatwy, szybki i dokładny sposób; testowanie rozruchu, ładowania i typowej usterki dla wszystkich samochodowych akumulatorów ołowiowych, w tym zwykłych akumulatorów ołowiowych, akumulatorów żelowych, płaskich płytek AGM i akumulatorów spiralnych.

 

image

Cechy:

1. Test akumulatora wyświetla SOH (żywotność), SOC (stan naładowania), napięcie, prąd, ocenę i czytelne wyniki analizy na czytelnym ekranie LCD w celach informacyjnych;

2. Wyświetlane wyniki testu akumulatora:

1) Dobra bateria: bateria jest w dobrym stanie

2) Dobra, naładuj: To dobra bateria o niskim prądzie, naładuj ją przed następnym użyciem;

3) Wymień: bateria jest prawie lub  zepsuta i należy ją wymienić

4) Bad Cell, Replace: bateria jest zepsuta lub uszkodzona wewnętrznie, ma zwarcie i nadszedł czas na jej wymianę

5) Ponowne ładowanie: Niestabilny akumulator należy naładować i ponownie przetestować, aby uniknąć błędu pomiarowego. Jeśli ten sam wynik testu pojawi się ponownie, akumulator jest uważany za uszkodzony, wymień akumulator.

3. Test rozruchu, aby poznać cały stan układu rozruchowego zgodnie z danymi:

1) Wchodząc do testu rozruchu i uruchamiając silnik zgodnie z monitem, tester automatycznie zakończy test;

2) Tester wyświetli wynik, w tym rzeczywiste napięcie rozruchowe i rzeczywisty czas rozruchu;

3) Jeśli wartość napięcia rozruchowego jest niższa niż 9,6 V, układ rozruchowy jest uważany za uszkodzony

4) Jeśli wartość napięcia rozruchowego jest wyższa niż 9,6 V, układ rozruchowy działa prawidłowo.

4. Wiarygodne dane testu ładowania w celach informacyjnych:

1) Napięcie ładowania: normalny – moc wyjściowa alternatora jest normalna, nie wykryto problemu;

2) Napięcie ładowania: Niskie – sprawdź pasek napędowy alternatora i połączenie między generatorem a akumulatorem lub postępuj zgodnie z sugestią producenta, aby wyeliminować usterkę alternatora

3) Napięcie ładowania: wysokie – wymienić alternator lub regulator, aby uniknąć uszkodzenia akumulatora

4) Brak napięcia wyjściowego – sprawdź kabel połączeniowy alternatora lub pasek;

5) Test diod – co najmniej jedna dioda jest uszkodzona, jeśli napięcie ładowania jest zbyt wysokie.

image

Specyfikacja:

  • Wyświetlacz: 220 * 176 LCD
  • Kwasoodporny plastik z guzikami z żelu krzemionkowego
  • CCA: Cold Cranking Amps (Range: 100 ~ 2000)
  • BCI: Battery Council International (100 ~ 2000)
  • CA: Cranking Amps (100 ~ 2000)
  • MCA: Marine Cranking Amps (100 ~ 2000)
  • JIS: Japan Industrial Standard (26A17 ~ 245H52)
  • DIN: Niemiecki Komitet Przemysłu Motoryzacyjnego (100 ~ 1400)
  • IEC: Wewnętrzna elektryczna komisja techniczna (100 ~ 1400)
  • EN: Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Samochodowego (100 ~ 2000)
  • SAE: Society of Automotive Engineers (100 ~ 2000)
  • GB: China National Standard (30 Ah ~ 200 Ah)
Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: